Europejski rynek reklamy online rośnie
2006-11-16 01:22
Wydatki na promocję w wyszukiwarkach w Europie rosną, i to dzięki najlepszemu z możliwych powodów - Europejczycy kupują coraz więcej przez Internet - wynika z najnowszej prognozy "European Online Advertising Forecast, 2006 to 2011", opublikowanej przez JupiterResearch. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Tabela 1: Wydatki na reklamę internetową w Europie do 2011 roku w miliardach (udział procentowy w ca Tabela 1: Wydatki na reklamę internetową w Europie do 2011 roku w miliardach (udział procentowy w całkowitych wydatkach).
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?