Inflacja niweczy eko-zachowania konsumentów?
2022-10-05 00:22
Kantar przedstawia wyniki najnowszego raportu "Who cares, Who does 2022?", opracowania bazującego na badaniach rzucających światło na deklaracje w zakresie postaw proekologicznych, zestawiając je z rzeczywistych zachowaniami konsumentów. Do jakich wniosków prowadzi? Okazuje się m.in., że rosnąca od miesięcy inflacja nie pozostaje bez ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wartości vs rzeczywiste działania Jeśli chodzi o zachowania związane z opakowaniami, istnieje duży rozdźwięk między wartościami deklarowanymi przez konsumentów a ich faktycznymi działaniami
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?