Aktywa niematerialne to 27 proc. całości inwestycji firm
2020-10-16 00:36
W 2018 roku wydatki polskich firm na reklamę, badania rynku, B+R, oprogramowanie, bazy danych, szkolenia pracowników itp. przekroczyły 133 mld PLN, co oznacza, że inwestycje w aktywa niematerialne to już ponad 27 proc. wszystkich inwestycji w polskiej gospodarce. I wprawdzie w latach 2014-2018 ich wartość ciągle się zwiększała, to ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Inwestycje w aktywa niematerialne w podziale na rodzaje Inwestycje w aktywa niematerialne to przede wszystkim wydatki na reklamę i badania rynku.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?