Pracodawcy w oczach kandydatów. Co zmieniła pandemia?
2020-09-21 10:11
Wybuch pandemii odcisnął swoje piętno na rynku pracy. Obrazują to m.in. zmiany, jakie zaszły w postawach kandydatów. Okazuje się m.in., że obecnie marka pracodawcy rzadziej przyciąga kandydatów, niż przed pandemią. Jednocześnie mniejszą niż dotychczas rolę odgrywają przy wyborze firmy oferowane przez nią benefity pozapłacowe ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Na co zwracamy uwagę, analizując oferty pracy? Na poziom oferowanego wynagrodzenia zwraca uwagę 64% kandydatów.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads