4 błędne strategie biznesowe związane z firmowymi katalogami
2020-02-26 09:34
Pomimo popularności serwisów społecznościowych, sztucznej inteligencji i innych nowinek technologicznych to katalogi drukowane są jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta. Jednocześnie firmy, które mogłyby zlecać lub nawet zlecają projektowanie i drukowanie katalogów, ciągle popełniają te same błędy strategiczne. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
4 błędne strategie biznesowe związane z firmowymi katalogami Katalogi to produkt premium w świecie firmowych materiałów drukowanych kierowanych do klientów. Produkt, którego wydrukowanie kosztuje, ale który odpowiednio wpasowany w strategię marketingową przynosi największe korzyści. Trzeba tylko uniknąć kilku pułapek.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?