eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firm4 błędne strategie biznesowe związane z firmowymi katalogami › Błąd 4: Zrównywanie katalogu reklamowego z ulotką

4 błędne strategie biznesowe związane z firmowymi katalogami

2020-02-26 09:34

Pomimo popularności serwisów społecznościowych, sztucznej inteligencji i innych nowinek technologicznych to katalogi drukowane są jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta. Jednocześnie firmy, które mogłyby zlecać lub nawet zlecają projektowanie i drukowanie katalogów, ciągle popełniają te same błędy strategiczne. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Błąd 4: Zrównywanie katalogu reklamowego z ulotką Wiele firm uznaje katalogi po prostu za grubsze i droższe ulotki. Tymczasem to zupełnie inne narzędzie marketingowe. Ulotki muszą trafić do dużej liczby konsumentów, bo faktem jest, że zdecydowana większość odbiorców wyrzuca je zaraz po przeczytaniu. Z katalogami jest inaczej - ich największym atutem jest fizyczna obecność.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: