Indeks NBI: reputacja krajów w dół
2017-01-20 11:36
Znamy najnowsze wskazanie indeksu Anholt-GfK Nation Brands IndexSM (NBISM). Okazuje się, że spadki reputacji odnotowano w przypadku wszystkich krajów notowanych w pierwszej dziesiątce NBI. Osiem z nich odnotowało tak istotną zmianę wartości indeksu, że można już mówić o istotnych spadkach. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Zmiany wartości indeksu NBI Wielka Brytania, Stany Zjednoczone i Niemcy zanotowały największy spadek w globalnym postrzeganiu ich krajowych marek.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?