Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
2016-08-12 10:55
Eksperci z RTB House postanowili przyjrzeć się, co wywiera największy wpływ na efektywność reklamy wyświetlanej na urządzeniach mobilnych. Wyniki przeprowadzonej analizy dowodzą, że na klientów najlepiej działają duże formaty oraz wiele produktów na jednym banerze. Uzyskane dane pochodzą ze zrealizowanych w niemal 40 krajach ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Banery a klikalność Najefektywniejszym formatem banerów jest 300x250.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?