eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża PR w mediach I 2006 › Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Branża PR w mediach I 2006

2006-02-10 02:01

W styczniowym raporcie PRoto o wizerunku branży public relations w mediach znalazło się 98 materiałów poświęconych zagadnieniom PR-owskim. Najczęściej o public relations pisały dzienniki: Puls Biznesu i Gazeta Wyborcza. Uwaga mediów skupiła się głównie na temacie kształtowania wizerunku lekarzy i wykorzystania narzędzi PR przez ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża PR w mediach I 2006

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Internauci o Walentynkach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: