Małe firmy: czynniki rozwoju
2016-03-07 11:27
Osiągnięcie sukcesu w biznesie to wypadkowa wielu czynników. Salesforce postanowił przyjrzeć się, dlaczego jednym firmom udaje się zabłysnąć, a innym nie. W opracowanym na ten temat raporcie wskazano sześć prawidłowości, dzięki którym niektóre przedsiębiorstwa są w stanie osiągać ponadprzeciętne rezultaty. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Małe firmy osiągają wyniki dzięki narzędziom mobile marketingu Dla małych firm priorytetem staje się możliwość utrzymywania kontaktu z klientem w czasie rzeczywistym. W opinii managerów najbardziej w tym pomocne są narzędzia mobilnego marketingu
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads