Małe firmy: czynniki rozwoju
2016-03-07 11:27
Osiągnięcie sukcesu w biznesie to wypadkowa wielu czynników. Salesforce postanowił przyjrzeć się, dlaczego jednym firmom udaje się zabłysnąć, a innym nie. W opracowanym na ten temat raporcie wskazano sześć prawidłowości, dzięki którym niektóre przedsiębiorstwa są w stanie osiągać ponadprzeciętne rezultaty. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
18% małych firm już teraz generuje przychody głównie przez social media 60% małych firm uznaje marketing w social mediach za efektywny, a 65% firm planuje zwiększać w tym kanale wydatki.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?