eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce

2015-10-13 11:08

Czaty, Facebook, Twitter, aplikacje mobilne, czyli najnowsze formy komunikacji ze współczesnym klientem. Czy ich pojawienie oznacza, że stary, poczciwy telefon czeka odejście do lamusa? Czy modernizacja i usprawnianie firmowych infolinii ma jeszcze jakikolwiek sens? Czy obecny konsument potrzebuje w ogóle obsługi przez telefon? Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Telefon w obsłudze e-commerce - 6 faktów Telefon jest narzędziem wzmacniającym więź z klientami.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: