6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
2015-10-13 11:08
Czaty, Facebook, Twitter, aplikacje mobilne, czyli najnowsze formy komunikacji ze współczesnym klientem. Czy ich pojawienie oznacza, że stary, poczciwy telefon czeka odejście do lamusa? Czy modernizacja i usprawnianie firmowych infolinii ma jeszcze jakikolwiek sens? Czy obecny konsument potrzebuje w ogóle obsługi przez telefon? Przejdź do artykułu ›
fot. pressmaster - Fotolia.com
Telefon do lamusa? Klienci mówią "nie" Niemal 3/4 klientów sięga po telefon, gdy chce skontaktować się z działem obsługi klienta lub napotyka na problem z dokonaniem zakupu.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością