eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyE-commerce: na co narzekają klienci sklepów internetowych? › Opóźnienia w dostarczeniu przesyłki największą bolączką

E-commerce: na co narzekają klienci sklepów internetowych?

2015-08-20 10:40

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut Infas na zlecenie Trusted Shops, najczęstszą niedogodnością, z jaką spotykają się europejscy e-konsumenci, jest niedotrzymywanie terminów przesyłek. Polskie sklepy internetowe powinny jednak poprawić przede wszystkim komunikację z klientem, bowiem w tym obszarze jesteśmy daleko za ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. carballo - Fotolia.com

Opóźnienia w dostarczeniu przesyłki największą bolączką Europejscy konsumenci bez wyjątku stwierdzili, że sklepy internetowe mają problem z terminową realizacją zamówienia.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: