Polskie social media po #LoveWins
2015-07-09 13:30
Po tęczowym tygodniu internauci powoli przechodzą do porządku dziennego nad decyzją amerykańskiego Sądu Najwyższego. Postanowienie, w myśl którego małżeństwa homoseksualne będą legalne we wszystkich 50 stanach USA, spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem także wśród wielu polskich użytkowników Twittera i Facebooka. Poparcie ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
#LoveWins Jak wynika z monitoringu social media w Instytucie Monitorowania Mediów, już w poniedziałek szum po weekendowym wybuchu radości znacznie zmalał, by po 7 dniach pojawiały się już tylko śladowe ilości wpisów oznaczonych hasztagiem #LoveWins.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads