Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
2015-05-28 12:53
Zakupy są domeną kobiet. Nie tylko to one podejmują większość decyzji zakupowych, ale też nabywanie nowych produktów sprawia im zdecydowanie więcej przyjemności niż mężczyznom. Pokolenie Millenialsów, a więc osób między 25 a 34 rokiem życie, przynosi jednak zmiany – wynika z raportu „Gender Factor. Męskie branże w ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Gender Factor - infografika Kobiety zarabiają coraz więcej i samodzielnie podejmują większość decyzji zakupowych
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?