Koniunktura konsumencka IV 2015
2015-04-27 15:31
Wraz z nadejściem kwietnia do Polaków powrócił optymizm - z comiesięcznego badania Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w czwartym miesiącu tego roku zarówno bieżące jak i wyprzedzające wskaźniki ufności konsumenckiej były wyraźnie wyższe niż przed miesiącem. Przejdź do artykułu ›
fot. kaalimies - Fotolia.com
W kwietniu powrócił optymizm Zarówno bieżące jak i wyprzedzające wskaźniki ufności konsumenckiej były wyraźnie wyższe niż przed miesiącem.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?