Analiza potrzeb klienta kluczowa w procesie sprzedaży
2015-04-24 10:05
Właściwa, profesjonalna sprzedaż powinna być poprzedzona analizą potrzeb klienta, z którym chcemy nawiązać biznesową relację. Bez tego sprzedający nie będzie w stanie przeprowadzić transakcji, a jeśli nawet się to uda, to na etapie końcowym pojawią się wątpliwości klienta, które w prostej konsekwencji doprowadzą do ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?