eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Celebryci nie zachęcają do zakupów

2015-03-05 10:04

Czy zatrudnienie celebryty w reklamie gwarantuje sukces produktu? Okazuje się, że raczej nie. Wyniki badania „Content Marketing 2014”, zrealizowanego wspólnie przez agencję reklamową Digital One i firmę badawczą Polskie Badania Internetu (PBI), pokazują, że Polaków cechuje dość racjonalne podejście do zakupów. Kupując, opieramy ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. beeboys - Fotolia.com

Reklama telewizyjna Tradycyjna reklama telewizyjna pozostaje wciąż najpopularniejszym źródłem informacji o nowych produktach i markach wśród internautów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: