eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyAutomat w call center irytuje › Negatywne aspekty kontaktu z działem obsługi klienta poprzez automat głosowy

Automat w call center irytuje

2015-02-11 09:22

Każdy, kto choć raz dzwonił na infolinię wie, że używane przez różne instytucje automatyczne call center, irytują klientów. Według Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych, aż 64% denerwuje się, że przy komunikowaniu się za pośrednictwem automatów muszą ciągle wysłuchiwać tego samego menu, a co trzeci ma problem z wyborem ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Negatywne aspekty kontaktu z działem obsługi klienta poprzez automat głosowy Najbardziej drażniąca jest konieczność kilkukrotnego wysłuchiwania tego samego menu.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: