Branża nieruchomości a reklama w Google
2014-12-03 10:23
Jakie koszty ponosi branża nieruchomości, decydując się na reklamę w wyszukiwarce Google? Z analizy Blink.pl, firmy specjalizującej się w kampaniach SEM i SEO, wynika, że biura z Poznania i Gdańska zapłacą średnio złotówkę więcej, niż firmy pochodzące ze stolicy Małopolski. Jak sytuacja wygląda w Warszawie i Wrocławiu? Jak ... Przejdź do artykułu ›
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością
-
Samsung Galaxy Z Fold7 - premiera nowego składanego smartfona