eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża nieruchomości a reklama w Google › Orientacyjna cena jednego kliknięcia twojej reklamy

Branża nieruchomości a reklama w Google

2014-12-03 10:23

Jakie koszty ponosi branża nieruchomości, decydując się na reklamę w wyszukiwarce Google? Z analizy Blink.pl, firmy specjalizującej się w kampaniach SEM i SEO, wynika, że biura z Poznania i Gdańska zapłacą średnio złotówkę więcej, niż firmy pochodzące ze stolicy Małopolski. Jak sytuacja wygląda w Warszawie i Wrocławiu? Jak ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Orientacyjna cena jednego kliknięcia twojej reklamy "Mieszkania na sprzedaż”, „deweloper” oraz „mieszkania do wynajęcia" to najpopularniejsze z fraz wyszukiwanych w pięciu miastach.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: