eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża nieruchomości a reklama w Google › "Mieszkania na sprzedaż" i "Mieszkania do wynajęcia" - średni koszt za kliknięcie

Branża nieruchomości a reklama w Google

2014-12-03 10:23

Jakie koszty ponosi branża nieruchomości, decydując się na reklamę w wyszukiwarce Google? Z analizy Blink.pl, firmy specjalizującej się w kampaniach SEM i SEO, wynika, że biura z Poznania i Gdańska zapłacą średnio złotówkę więcej, niż firmy pochodzące ze stolicy Małopolski. Jak sytuacja wygląda w Warszawie i Wrocławiu? Jak ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża nieruchomości a reklama w Google

fot. mat. prasowe

"Mieszkania na sprzedaż" i "Mieszkania do wynajęcia" - średni koszt za kliknięcie Przeważnie droższą reklamą będzie ta związana z promocją ofert kupna/sprzedaży nieruchomości. Wyjątkiem od tej reguły jest Gdańsk.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: