Nie ma sportu bez Facebooka?
2014-11-18 12:04
Tegoroczny Mundial zgromadził przez ekranami telewizorów tłumy fanów. Okazało się również, że wywołał niemałe zamieszanie w Internecie - w ciągu zaledwie czterech tygodni "ćwierkano" o nim 672 miliony razy - takiej aktywności w mediach społecznościowych nie zanotowano jeszcze nigdy. Podczas finałowej rozgrywki Niemcy - Argentyna ... Przejdź do artykułu ›
fot. Sander Van de Wijnga - Fotolia.com
Nie ma sportu bez Facebooka? O Mundialu w ciągu zaledwie czterech tygodni "ćwierkano" 672 miliony razy. A podczas finałowej rozgrywki Niemcy - Argentyna na Facebooku zaangażowanych było aż 88 milionów fanów.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?