eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem

2014-06-16 09:57

Dla zagranicznych ubezpieczycieli Internet stał się już równorzędnym kanałem sprzedaży. A jak sprawa ma się w naszym kraju? Z najnowszych badań KPMG wynika, że dla rodzimych ubezpieczycieli funkcje online ciągle nie są najważniejsze. Wiele jednak wskazuje na to, że już wkrótce sytuacja ta ulegnie zmianie. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Obecne funkcje online ubezpieczyczycieli Chociaż 100% badanych ubezpieczycieli direct umożliwia zakup polisy online, to żaden z nich nie umożliwia zgłoszenia szkody online.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: