eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaNajcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja › Najcenniejsze telekomunikacyjne marki świata w rankingu BrandZ Top 10 w 2014 r.

Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja

2014-06-12 12:37

AT&T, Verizon i China Mobile no najcenniejsze marki świata z branży telekomunikacyjnej - wynika z dziewiątego dorocznego rankingu BrandZ Top 100 opracowanego w oparciu o badania przeprowadzone przez Millward Brown Optimor. W czołowej "10" znalazły się również Vodafone, Deutsche Telekom, Movistar oraz Orange. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja

fot. mat. prasowe

Najcenniejsze telekomunikacyjne marki świata w rankingu BrandZ Top 10 w 2014 r. Dwie najwyższe pozycje zajmują AT&T i Verizon (odpowiednio 77,9 i 63,5 mld USD), co świadczy o powrocie optymizmu konsumenckiego w USA oraz – w przypadku marki Verizon, która odnotowała wzrost o 20% rok do roku – o większym optymizmie co do przyszłości tej marki po wyklarowaniu się sytuacji właścicielskiej.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: