eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaNajcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja › AT&T, Verizon i China Mobile no najcenniejsze marki świata z branży telekomunikacyjnej

Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja

2014-06-12 12:37

AT&T, Verizon i China Mobile no najcenniejsze marki świata z branży telekomunikacyjnej - wynika z dziewiątego dorocznego rankingu BrandZ Top 100 opracowanego w oparciu o badania przeprowadzone przez Millward Brown Optimor. W czołowej "10" znalazły się również Vodafone, Deutsche Telekom, Movistar oraz Orange. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Andrey Armyagov - Fotolia.com

AT&T, Verizon i China Mobile no najcenniejsze marki świata z branży telekomunikacyjnej Dzięki poszerzaniu oferty najlepiej wypadające marki wyprzedziły konkurencję, a wartość marek z pierwszej dziesiątki firm telekomunikacyjnych wzrosła o 8%, podczas gdy wzrost dla całego sektora wyniósł zaledwie 1,3%.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: