Najcenniejsze marki świata 2014
2014-05-22 12:32
Apple nie jest już liderem rankingu najcenniejszych marek świata. W tegorocznym zestawieniu giganta z Cupertino wyprzedza Google. Trzecie miejsce przypada IBM. Wśród marek z Europy kontynentalnej palma pierwszeństwa wędruje do SAP, potentata w sektorze oprogramowania dla przedsiębiorstw. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Najcenniejsze 10 marek Europy kontynentalnej (Top 10) w 2014 r. Szwedzka sieć sklepów detalicznych podniosła wartość swojej marki o 61% do 19,4 mld USD na fali silnej sprzedaży w Chinach, Rosji i USA, gdzie sieć ta kontynuuje swoją ekspansję.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?