eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJakość obsługi to nie wszystko › Najczęściej wskazywane obszary, w jakich klienci mieli pozytywne doświadczenia z marką

Jakość obsługi to nie wszystko

2014-04-04 12:45

Okazuje się, że jakość obsługi oraz przebiegający bez zakłóceń proces reklamacji to nie wszystko. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na inne sprawy, w tym na gesty wychodzące poza ramy standardowych procedur. Nowoczesna marka musi mieć ludzkie oblicze - wynika z badania „Customer Experience” przeprowadzonego przez ARC Rynek i ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Jakość obsługi to nie wszystko

fot. mat. prasowe

Najczęściej wskazywane obszary, w jakich klienci mieli pozytywne doświadczenia z marką Klienci oczekują, że będą obsłużeni miło, przyjemnie, profesjonalnie i fachowo, zaś ich reklamacja przebiegnie szybko, sprawnie i na ich korzyść.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: