eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJakość obsługi to nie wszystko › Jakość obsługi to nie wszystko

Jakość obsługi to nie wszystko

2014-04-04 12:45

Okazuje się, że jakość obsługi oraz przebiegający bez zakłóceń proces reklamacji to nie wszystko. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na inne sprawy, w tym na gesty wychodzące poza ramy standardowych procedur. Nowoczesna marka musi mieć ludzkie oblicze - wynika z badania „Customer Experience” przeprowadzonego przez ARC Rynek i ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. contrastwerkstatt - Fotolia.com

Jakość obsługi to nie wszystko Klienci coraz częściej oceniając marki, z których korzystają, zwracają uwagę nie tylko na wysoką jakość obsługi czy sprawny proces reklamacji, lecz na gesty wychodzące poza procedury, świadczące o bardziej ludzkim obliczu marki – wynika z badania „Customer Experience” ARC Rynek i Opinia.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: