eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJakość obsługi to nie wszystko › Przykłady pozytywnych doświadczeń klientów z marką (przekraczanie oczekiwań klientów)

Jakość obsługi to nie wszystko

2014-04-04 12:45

Okazuje się, że jakość obsługi oraz przebiegający bez zakłóceń proces reklamacji to nie wszystko. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na inne sprawy, w tym na gesty wychodzące poza ramy standardowych procedur. Nowoczesna marka musi mieć ludzkie oblicze - wynika z badania „Customer Experience” przeprowadzonego przez ARC Rynek i ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Przykłady pozytywnych doświadczeń klientów z marką (przekraczanie oczekiwań klientów) Wychodzenie poza konsumenckie oczekiwania pozwala zyskać sympatię klientów i być może w konsekwencji lojalność.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: