eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Formy obsługi klienta w e-commerce

2014-02-10 10:06

Jak wiadomo, udane zakupy często zależą od dobrego doradztwa. Tak uważają nie tylko klienci w centrach handlowych, lecz – jak potwierdzają badania przeprowadzone przez E-Commerce Center Köln we współpracy z oferentem live chatu iAdvize – również ci, którzy decydują się na zakupy w sieci. 65% ankietowanych klientów przyznało ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział sklepów z live-chatem Live chat jest mimo to bardzo obiecującym instrumentem kontaktu z klientami. Dzięki niemu kupujący mogą zadawać spontaniczne pytania dotyczące danego produktu w czasie rzeczywistym, nie musząc przy tym wysyłać maila lub wypełniać formularza kontaktowego.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: