eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Formy obsługi klienta w e-commerce

2014-02-10 10:06

Jak wiadomo, udane zakupy często zależą od dobrego doradztwa. Tak uważają nie tylko klienci w centrach handlowych, lecz – jak potwierdzają badania przeprowadzone przez E-Commerce Center Köln we współpracy z oferentem live chatu iAdvize – również ci, którzy decydują się na zakupy w sieci. 65% ankietowanych klientów przyznało ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Andy Dean - Fotolia.com

Live chat rzadko używany Doradztwo w zakupach w czasie rzeczywistym za pośrednictwem czatu oferuje 18% zbadanych przez nas sklepów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: