eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach IV kw. 2013 › Zestawienie wydatków reklamowych w Q4 2012 i Q4 2013 r.

Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013

2014-01-17 10:47

Biedronka i Tesco wzbudziły duże zainteresowanie internautów, nie wydając „majątku” na reklamę. Co więcej te dwa sklepy były polecane przez użytkowników jako najlepsze miejsce zakupu … świątecznego karpia! Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013

fot. mat. prasowe

Zestawienie wydatków reklamowych w Q4 2012 i Q4 2013 r. Jak widać z danych przedstawionych w Tabeli 2, ze wszystkich badanych segmentów, największa dynamikę wzrostu zanotował segment convenience – o 91%. Mniejszą dynamiką charakteryzowały się pozostałe typy sieci sklepów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: