eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach IV kw. 2013 › Wydatki reklamowe dyskontów kontra skala dyskusji na ich temat

Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013

2014-01-17 10:47

Biedronka i Tesco wzbudziły duże zainteresowanie internautów, nie wydając „majątku” na reklamę. Co więcej te dwa sklepy były polecane przez użytkowników jako najlepsze miejsce zakupu … świątecznego karpia! Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe dyskontów kontra skala dyskusji na ich temat Wśród 4 analizowanych dyskontów Lidl, mimo najwyższych nakładów, zanotował najmniejsza dynamikę wzrostu wydatków (29%).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: