eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013 › Wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w 2012 i 2013

Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013

2013-12-13 11:30

Branża motoryzacja odczuwa skutki kryzysu i utrzymuje wydatki na reklamę na poziomie sprzed roku. Po pierwszych 3 kwartałach br. całkowite wydatki na reklamę branży zamknęły się kwotą prawie 788 mln zł (dane cennikowe). Oznacza to, że średni koszt reklamy jednego, sprzedanego auta wśród największych reklamodawców (Toyota, Skoda ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w 2012 i 2013 Po 9 miesiącach tego roku liderem wydatków branży motoryzacyjnej okazała się Skoda (udział w wydatkach na poziomie 9,3% vs 7,3% rok wcześniej, z dynamiką budżetu +27%), spychając na drugą pozycję markę Toyota, która zwiększyła wydatki o 21% r/r.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: