eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013 › Udział mediów w wydatkach reklamowych w okresie I –IX 2011 -2013

Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013

2013-12-13 11:30

Branża motoryzacja odczuwa skutki kryzysu i utrzymuje wydatki na reklamę na poziomie sprzed roku. Po pierwszych 3 kwartałach br. całkowite wydatki na reklamę branży zamknęły się kwotą prawie 788 mln zł (dane cennikowe). Oznacza to, że średni koszt reklamy jednego, sprzedanego auta wśród największych reklamodawców (Toyota, Skoda ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013

fot. mat. prasowe

Udział mediów w wydatkach reklamowych w okresie I –IX 2011 -2013 Jak podkreślają przedstawiciele Equinox Polska, dominującym medium pozostaje nadal telewizja, koncentrując ponad 55% udziału. Z pewnością na ten trend ma wpływ cyfryzacja i z nią związane spadające koszty reklamy telewizyjnej.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: