Najczęściej cytowane media IV 2013
2013-05-28 13:21
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media III 2013
Radio
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia RMF FM, na kolejnych miejscach znalazły się Radio ZET i TOK FM – wszystkie te rozgłośnie cytowane były w związku z wydarzeniami politycznymi.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym w marcu portalem internetowym były sportowefakty.pl, za nimi zaś uplasowały się portale onet.pl i gazeta.pl. Największym zainteresowaniem innych mediów cieszyły się doniesienia Sportowych Faktów na temat Polaków grających w Borussi Dortmund.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią - Radio PIN, a telewizją - TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Media regionalne
W kwietniu bezkonkurencyjnym pod względem liczby cytowań medium regionalnym był Dziennik Polski, który zauważył, że w związku z sądowym uniewinnieniem byłego wiceministra PRL Stanisława Kociołka, możliwe jest, że będzie on domagał się usunięcia poświęconego mu fragmentu „Ballady o Janku Wiśniewskim”.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
Tematyka
Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania dotyczące katastrofy smoleńskiej, na trzecim kwestie ekonomiczne.
fot. mat. prasowe
Tematyka przekazów, w których powoływano się na doniesienia innych mediów
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Analizę przeprowadzono na podstawie 4 542 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 30 kwietnia 2013 r. Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM). UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.
1 2
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2018
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2018
-
Monitoring mediów: cytowania X 2018
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2018
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2018
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2018
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2018
-
Monitoring mediów: cytowania V 2018
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2018
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)