eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media III 2013

Najczęściej cytowane media III 2013

2013-04-29 13:34

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media II 2013


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia RMF FM, na drugim miejscu znalazły się ex aequo Radio ZET i TOK FM – wszystkie te rozgłośnie cytowane były w związku z wydarzeniami politycznymi.


Portale internetowe

Najczęściej cytowanym w styczniu portalem internetowym była gazeta.pl, za nią zaś uplasowały się ex aequo portale onet.pl i wpolityce.pl. Gazeta.pl była interesującym źródłem informacji dla innych mediów głównie w związku ze strzelaniną w Gdańsku i innymi wydarzeniami lokalnymi.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Najczęściej cytowanym w styczniu portalem internetowym była gazeta.pl, za nią zaś uplasowały się ex aequo portale onet.pl i wpolityce.pl.


Media ekonomiczne

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią - Radio PIN, a telewizją - TVN CNBC.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią - Radio PIN, a telewizją - TVN CNBC.


Media regionalne

W marcu bezkonkurencyjnym pod względem liczby cytowań medium regionalnym był Dziennik Polski. Siłą gazety były doniesienia lokalne i publikacje związane ze służbą zdrowia. Kolejne miejsca zajęły Polska Dziennik Bałtycki i Radio Kraków.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

W marcu bezkonkurencyjnym pod względem liczby cytowań medium regionalnym był Dziennik Polski. Siłą gazety były doniesienia lokalne i publikacje związane ze służbą zdrowia. Kolejne miejsca zajęły Polska Dziennik Bałtycki i Radio Kraków.


Tematyka

Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania dotyczące Kościoła, na trzecim kwestie ekonomiczne.

fot. mat. prasowe

Tematyka przekazów, w których powoływano się na doniesienia innych mediów

Niefortunna wypowiedź Lecha Wałęsy na temat osób homoseksualnych, roszady po lewej stronie sceny politycznej, plany powrotu Aleksandra Kwaśniewskiego – polityka w marcu znów interesowała media najbardziej.


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

Czołówka zestawienia bez zmian - rywalizacja Rzeczpospolitej z Gazetą Wyborczą zakończyła się zwycięstwem dziennika Grzegorza Hajdarowicza.


Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 4 580 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 marca 2013 r. Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w pasie, radio bądź w telewizji.

Nina Olszewska,

poprzednia  

1 2

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: