eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPublic RelationsKomunikaty bankoweWiosenne rekordy Inteligo

Wiosenne rekordy Inteligo

2005-04-14 18:14

Dużym powodzeniem cieszą się wśród posiadaczy kont Inteligo usługi wpływające na wygodę w codziennym zarządzaniu swoimi środkami - Serwis SMS z natychmiastowymi informacjami i "Płacę z Inteligo". Obie były pierwszymi tego typu usługami w Polsce i wśród po

Przeczytaj także: Doładuj konto Heyah w Inteligo

Wszyscy posiadacze konta Inteligo – a jest ich już ponad 400 000 - w marcu br. wydali na zakupy w Internecie (tylko korzystając z usługi „Płacę z Inteligo”) aż 2 000 000 zł i otrzymali 2 000 000 SMS-ów potwierdzających dokonanie transakcji.

Dla wszystkich tych, na których duże liczby nie robią wrażenia, powyższe można łatwo przełożyć na wielkości bardziej przyjazne - posiadacz konta Inteligo, statystycznie, w marcu br.:
- wydał na zakupy w Internecie korzystając z usługi „Płacę z Inteligo” - 5 zł;
- otrzymał 5 SMS-ów z potwierdzeniem transakcji dokonywanych na koncie.

- Usługi te, kiedyś pionierskie na polskim rynku bankowym, dziś są coraz częściej oferowane także przez inne instytucje finansowe. Nie tylko więc liczby, z których jesteśmy oczywiście bardzo dumni, świadczą o naszym sukcesie – powiedział Konrad Korobowicz, Prezes Zarządu Inteligo Financial Services SA.

***

„Płacę z Inteligo” to doskonałe i bezpieczne rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy kupują w Internecie, ale dokonując płatności, nie chcą podawać numeru karty płatniczej. Usługa polega na pełnej integracji transakcji zakupu w sklepie internetowym z bankową transakcją finansową - pieniądze za zakupiony produkt w sklepie internetowym są przelewane bezpośrednio z konta klienta. Ponadto, wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie – w ten sposób nie trzeba wpisywać numerów rachunków, nazwy sklepu, itd. Usługa została wprowadzona w marcu 2002 roku.

Serwis SMS – w ramach tego serwisu właściciele kont Inteligo są informowani za pomocą SMS o wszystkich wykonanych na koncie transakcjach. Otrzymują informacje o wpływach na rachunek i wypływach z rachunku (automatycznie po każdej transakcji), aktualne saldo rachunku, mini-historię rachunku (ostatnich pięć transakcji), informację o blokadach na rachunku, jak również pełny numer rachunku. Dodatkowo, jeśli złożone zlecenie stałe nie może zostać wykonane ze względu na brak środków na rachunku, właściciel również natychmiast zostanie powiadomiony SMS-em. Usługa pojawiła się równocześnie z wprowadzeniem konta Inteligo na rynek, w maju 2001 roku.

***

Konto Inteligo od 1 listopada 2002 prowadzone jest przez największy polski bank, PKO Bank Polski. Jego posiadacze korzystają z kompleksowych narzędzi zarządzania swoimi finansami (konto, lokaty, debet on-line, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, obligacje skarbowe) oraz szeregu innowacyjnych usług spełniających najwyższe standardy bankowości elektronicznej m.in. EmailMoney, QuickMoney, SMSMoney, Płacę SMS-em, Serwisu SMS, predefiniowanych płatności do ZUS i US, a także karty Inteligo Visa Electron, pierwszej tego rodzaju karty w Polsce, którą można dokonywać płatności także przez Internet i telefon. Klienci mają do swojej dyspozycji ponad 1850 bankomatów sieci PKO Banku Polskiego, możliwość dokonywania darmowych wpłat na konto we wszystkich jego oddziałach oraz wykonywania darmowych przelewów pomiędzy kontami Inteligo oraz do/z innych kont w PKO BP. Do dyspozycji klientów jest także darmowa infolinia. www.inteligo.pl
Przeczytaj także: PKO Junior także w Inteligo PKO Junior także w Inteligo

oprac. : PRnews.pl PRnews.pl

Więcej na ten temat: Wiosenne, rekordy, Inteligo

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: