eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Ulubione komórki Polaków

Ulubione komórki Polaków

2004-12-28 00:04

Ulubione komórki Polaków

© fot. mat. prasowe

Nokia jest częściej wybierana przez mężczyzn, Motorola przez najmłodszych, zaś Siemens przez osoby stanu wolnego - wynika z badania TNS Telecoms Index zrealizowanego w grudniu 2004 roku.

Przeczytaj także: Nokia liderem rynku komórek

Na polskim rynku aparatów telefonów komórkowych niekwestionowanym liderem pozostaje Nokia. Z badań TNS OBOP wynika, że w grudniu 2004 roku aparaty tej marki używane były przez 47% osób w wieku 15 lat i więcej, posiadających telefon komórkowy. Częściej z Nokii korzystają mężczyźni niż kobiety, prywatni przedsiębiorcy oraz osoby z gospodarstw domowych o dochodach miesięcznych powyżej 3 tysięcy złotych. Mniejszą popularnością ta marka cieszy się natomiast wśród osób z wykształceniem podstawowym, a także młodzieży w wieku 15 – 19.

Wykres. Najczęściej wykorzystywane marki telefonów komórkowych w Polsce.

fot. mat. prasowe


Podstawa: Osoby posiadające telefon komórkowy, w wieku 15 lat i więcej.
Grudzień 2004, dane rolowane 3-miesięcznie.


Drugą pozycję na rynku zajmuje Siemens. Z telefonów tej marki korzysta 18% posiadaczy komórek w wieku 15 lat i więcej. Aparaty te częściej używane są przez uczniów i studentów oraz przez osoby stanu wolnego.

Zajmującą trzecią pozycję na rynku Motorolę wybrało 11% osób posiadających telefon komórkowy (w wieku 15+). Telefony tej marki częściej posiadają osoby młode, w wieku 15 – 19 lat, oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: