Rusza pasaż handlowy Brutto.pl
2004-12-14 00:20
Przeczytaj także: Sklepy internetowe: większe obowiązki sprzedawcy
Przedsiębiorcy nie muszą się martwić o infrastrukturę informatyczną, czy oprogramowanie. Otrzymują gotowy interfejs umożliwiający prowadzenie sklepu w pasażu. Każdy przedsiębiorca może także korzystać ze wsparcia Działu Obsługi Klienta.Najniższa opłata za prowadzenie sklepu w pasażu Brutto.pl to 26 zł za miesiąc bez limitów w ilości sprzedawanych towarów. W ramach promocji każda firma może za darmo przez 30 dni testować platformę.
Z okazji startu platformy przygotowana została specjalna oferta – każda firma, która otworzy sklep jako pierwsza w danej kategorii będzie go mogła prowadzić przez rok za 1 zł. Firmy, które podpiszą umowę z Brutto.pl otrzymają także za darmo pakiet oprogramowania finansowo-księgowego Sprzedaż 2005.
Brutto.pl współpracuje z Regionalną Izbą Gospodarczą w Katowicach, która wspiera platformę biznesowo.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
E-commerce a ochrona danych osobowych
-
Sklep internetowy: baza klientów koniecznie do GIODO
-
Sklep internetowy a ochrona danych osobowych
-
Czy i dlaczego decydujemy się na zwrot towaru?
-
Jak wybrać bramkę płatniczą do sklepu internetowego?
-
Black Friday czy Fake Friday? Jak zorganizować promocje zgodne z Dyrektywą Omnibus
-
Dlaczego warto zaktualizować PrestaShop? Porady eksperta
-
Prawo a cross-border w e-commerce. Czy stosowanie przepisów z kraju pochodzenia wystarczy?
-
Dyrektywa DAC7 - co warto wiedzieć?