eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011

Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011

2011-04-22 11:50

Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011

Komputery/Fotografia/RTV/AGD © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (15)

Serwis Opineo.pl przedstawił III wydanie Niezależnego Rankingu Sklepów Internetowych "E-zakupy oczami Klientów". Tym razem pod lupę wzięto jakość usług w ponad 10 000 sklepów internetowych, które funkcjonują na rynku. Ranking powstał we współpracy ze Skąpiec.pl.

Przeczytaj także: Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010

Podobnie jak w poprzedniej edycji Raportu – oceniane sklepy podzielono na 3 grupy, w zależności od ich wielkości sklepu i zasięgu działania:
  • 1 Liga – Mega sklepy
  • 2 Liga – Sklepy średniej wielkości
  • 3 Liga – Młode wilki

1 LIGA: Mega-sklepy

Do grona „Mega-sklepów” zaliczono sklepy o silnej pozycji rynkowej, rozpoznawalnej marce oraz posiadających minimum 5 000 opinii, charakteryzujące się dużym zasięgiem działania, olbrzymią ilością obsługiwanych Klientów, często dysponującymi własnymi magazynami a także siecią punktów odbioru osobistego.

Rynek Mega-sklepów jest już od jakiegoś czasu stabilny i bardzo trudno jest nowej marce znaleźć się wśród tych największych. Wszystkie sklepy z poniższego rankingu konkurują ze sobą w strategicznych kategoriach: komputery, fotografia, RTV i AGD.

W kategorii "Komputery, fotografia, RTV i AGD" najlepszy okazał się lider poprzedniego rankingu ELECTRO.pl, tuż za nim uplasowały się Morele.net. Brąz przypadł RTV EURO AGD. Czwarte i piąte miejsce zajęły odpowiednio sklepy MegaMarket.com.pl i Redcoon.pl.

fot. mat. prasowe

Komputery/Fotografia/RTV/AGD

Komputery/Fotografia/RTV/AGD


2 LIGA: Sklepy średniej wielkości

Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1 500 opinii, charakteryzujące się średnim/dużym zasięgiem działania, sporą ilością obsługiwanych Klientów.

Opineo.pl nie ukrywa, że na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości zbierania od swoich Klientów opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie niższej ilości obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujących posprzedażowe ankiety do Klientów lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o skostniałym podejściu do Klienta.

W kategorii "Komputery" nic nie zmieniło się od czasów poprzedniego rankingu - prowadzenie objął sklep MONSTERPC.pl. Tuż za nim uplasował się OleOle.pl, a pierwszą trójkę zamknął Portone.pl.
W przypadku kategorii "Fotografia" pierwszeństwo przypadło sklepowi OleOle.pl, wicemistrzem został natomiast Portone.pl. Na trzeciej pozycji uplasował się sklep internetowy 2BIS.pl .

fot. mat. prasowe


 

1 2 ... 4

następna

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: