eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Polacy i Ukraińcy o Euro 2012

Polacy i Ukraińcy o Euro 2012

2008-04-18 13:55

Przeczytaj także: Polacy optymistycznie o EURO 2012


fot. mat. prasowe

Udostępnienie których inforamcji na temat Euro 2012 wydaje się Pani/Panu najważniejsze?

Udostępnienie których inforamcji na temat Euro 2012 wydaje się Pani/Panu najważniejsze?

Zarówno Polacy, jak i mieszkańcy Ukrainy oczekują łatwiejszego dostępu do informacji związanych z Euro 2012. Dla zaniepokojonych losami mistrzostw Polaków najistotniejsze są informacje o postępach inwestycji, natomiast spokojniejsi sąsiedzi najchętniej dowiadywaliby się więcej o sprawach gospodarczych związanych z Euro.

Zarówno Polacy jak i Ukraińcy zdecydowanie oczekują intensywniejszych działań promujących mistrzostwa za granicą. W Polsce deklaruje tak aż 80% badanych, a na Ukrainie blisko 70%.

„Tak duży odsetek osób, które oczekują intensywnych działań promocyjnych Euro 2012 jest wyraźnym sygnałem dla organizatorów imprezy w obydwu krajach. Reklama powinna być postrzegana w kategoriach podejmowanej dużo wcześniej inwestycji. Pora zająć się projektowaniem nie tylko dróg i stadionów, ale także działań promocyjnych.” – uważa Magda Czaja, dyrektor zarządzająca San Markos Agencja Reklamowa.

Raport „Euro 2012: Nadzieje i obawy” przedstawia też wyniki badania temperatury uczuć, którymi darzą się wzajemnie Polacy i mieszkańcy Ukrainy. Zaledwie 4% Polaków deklaruje niechęć do wschodnich sąsiadów. Większość z nich ma do mieszkańców Ukrainy stosunek obojętny, ale aż blisko 30% lubi ich. Po stronie mieszkańców Ukrainy uczucia wobec Polaków są bardziej spolaryzowane. Ok. 8% badanych deklaruje, że nie lubi Polaków, za to aż 53% deklaruje sympatię wobec zachodnich sąsiadów. Obojętność deklaruje 1/3 mieszkańców Ukrainy czyli dwa razy mniej niż Polaków.

fot. mat. prasowe

Jaki jest Pani/Pana stosunek do Ukraińców/Polaków?

Jaki jest Pani/Pana stosunek do Ukraińców/Polaków?

Informacje o badaniu
Raport został opracowany przez On Board PR i San Markos Agencję Reklamową na podstawie badań opinii publicznej zrealizowanych przez TNS OBOP w lutym 2008 roku na ogólnokrajowej, reprezentatywnej, losowo dobranej próbie dorosłych mieszkańców Polski i Ukrainy.

Do pobrania:

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: