Shine - serwis dla kobiet od Yahoo
2008-04-04 00:15
Przeczytaj także: Serwis dla kobiet w WP
Shine skierowane jest głównie do internautek pomiędzy 25 a 54 rokiem życia i zawiera materiały zamieszczane wcześniej w kilku mniejszych projektach.Serwis jest wirtualnym magazynem zawierającym również elementy społecznościowe. Chociaż nowy projekt Yahoo może najprawdopodobniej liczyć na ok. 40 mln dotychczasowych użytkowniczek innych serwisów kobiecych tworzonych pod szyldem koncernu, to jest to za mało by konkurować z takimi gigantami rynku jak Martha Stewart Living, Oprah czy iVillage.
Amy Iorio, wiceprezes Yahoo Lifestyles zapewnia, że na rynku wirtualnych magazynów dla kobiet istnieje nisza, którą Shine starać się będzie wypełnić. - Kobiety nie czują, że jest w internecie miejsce dla każdej z nich, jako rodzica, żony, czy córki - stwierdza Iorio. - Szukają one jednego miejsca, które zaoferować może wszystko.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Walmart, DHL i Microsoft - pod te marki najchętniej podszywają się hakerzy
-
Phishing zmienił cel. Pod jaką markę podszywają się teraz cyberprzestępcy?
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
-
Wyszukiwarka Yahoo: jak zmieniała się jej popularność?
-
Do Yahoo! nie zalogujesz się przez Google i Facebooka
-
Poczta internetowa Yahoo zaatakowana przez hakerów
-
Google, Yahoo i Myspace tworzą Open Social
-
Microsoft i Yahoo kontra Google
-
Rynek wyszukiwarek: Google dominuje