eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Najpopularniejsze kanały tematyczne I-VI 2007

Najpopularniejsze kanały tematyczne I-VI 2007

2007-07-10 00:54

TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w pierwszym półroczu 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Przeczytaj także: Najpopularniejsze stacje telewizyjne IV 2007

TVN24 miał w pierwszym półroczu 2007 roku 2,65 proc. udziałów w rynku (w pierwszym półroczu 2006 roku: 1,72 proc. udziałów w rynku), Cartoon Network/TCM - 0,71 proc. (0,83 proc.), Jetix - 0,71 proc. (0,66 proc.), Mini Mini - 0,62 proc. (0,39 proc.), Eurosport - 0,52 proc. (0,62 proc.), Viva Polska - 0,49 proc. (0,39 proc.), Discovery - 0,45 proc. (0,42 proc.).

W czerwcu 2007 roku udział w rynku TVN24 wynosił 2,94 proc. (w czerwcu 2006 roku: 1,71 proc.), Jetix - 0,92 proc. (0,79 proc.), Cartoon Network/TCM - 0,83 proc. (0,89 proc.), Polsat Sport - 0,7 proc. (0,42 proc.), Viva Polska - 0,53 proc. (0,48 proc.), Mini Mini - 0,52 proc. (0,35 proc.), Discovery - 0,52 proc. (0,42 proc.).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: