Najpopularniejsze kanały tematyczne I-VI 2007
2007-07-10 00:54
Przeczytaj także: Najpopularniejsze stacje telewizyjne IV 2007
TVN24 miał w pierwszym półroczu 2007 roku 2,65 proc. udziałów w rynku (w pierwszym półroczu 2006 roku: 1,72 proc. udziałów w rynku), Cartoon Network/TCM - 0,71 proc. (0,83 proc.), Jetix - 0,71 proc. (0,66 proc.), Mini Mini - 0,62 proc. (0,39 proc.), Eurosport - 0,52 proc. (0,62 proc.), Viva Polska - 0,49 proc. (0,39 proc.), Discovery - 0,45 proc. (0,42 proc.).W czerwcu 2007 roku udział w rynku TVN24 wynosił 2,94 proc. (w czerwcu 2006 roku: 1,71 proc.), Jetix - 0,92 proc. (0,79 proc.), Cartoon Network/TCM - 0,83 proc. (0,89 proc.), Polsat Sport - 0,7 proc. (0,42 proc.), Viva Polska - 0,53 proc. (0,48 proc.), Mini Mini - 0,52 proc. (0,35 proc.), Discovery - 0,52 proc. (0,42 proc.).
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Sylwester z TV: Polsat liderem
-
Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007
-
Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007
-
Najpopularniejsze stacje telewizyjne VII 2007
-
Najpopularniejsze stacje telewizyjne X 2006
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
-
Rynek telewizyjny w 2009 r.
-
Rynek telewizyjny I-VI 2009
-
Czas oglądania telewizji dłuższy u kobiet