Microsoft: nowe zasady wsparcia technicznego
2002-10-25 08:03
Cykl Wsparcia Technicznego Produktów Microsoft został przygotowany jako odpowiedź na oczekiwania użytkowników oprogramowania, domagających się standardowych zasad wsparcia produktów ułatwiających podejmowanie decyzji o wdrożeniach, planowanie wydatków i prowadzenie polityki zarządzania oprogramowaniem. Nowe reguły określają czas wsparcia dla poszczególnych produktów, posługując się konkretnymi datami.
Dla przedsiębiorstw i programistów wykorzystujących oprogramowanie Microsoft, nowy Cykl Wsparcia Technicznego Produktów Microsoft oferuje pięcioletni okres Wsparcia Podstawowego, poczynając od chwili ukazania się danego produktu na rynku. Przez kolejne dwa lata możliwe będzie skorzystanie z płatnego Wsparcia Dodatkowego, dającego dostęp do poprawek i aktualizacji.
Dla indywidualnych użytkowników, posługujących się oprogramowaniem Microsoft w domu (gry, sprzęt i produkty multimedialne), Microsoft oferuje pięcioletni okres Wsparcia Podstawowego, poczynając od chwili ukazania się danego produktu na rynku. Dodatkowo, przez minimum osiem lat, Microsoft świadczył będzie pomoc w Internecie, oferując m.in. dostęp do Bazy Wiedzy o problemach technicznych.
Użytkownicy poprzez stronę WWW mogą w każdej chwili sprawdzić, jakim zasadom wsparcia technicznego podlegają posiadane przez nich produkty.
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net