Telewizja w pierwszym kwartale 2007
2007-04-09 00:04
Przeczytaj także: Polacy i telewizja w 2006 roku
Liderem programów informacyjnych pozostają „Wiadomości“ w TVP1 (średnio 5,3 mln widzów, czyli o 6,1% mniej, niż w roku ubiegłym). Drugie miejsce, z widownią na pozimie 4,6 mln zajął „Teleexpress“ (spadek o 8,1%), wyprzedzając „Fakty“ w TVN (3,5 mln widzów, czyli o 1,9% więcej, w porównaniu do pierwszego kwartału 2006r.).fot. mat. prasowe
Rys.3. Najlepiej oglądane programy informacyjne od stycznia do marca 2007 roku.
Rys.3. Najlepiej oglądane programy informacyjne od stycznia do marca 2007 roku.
fot. mat. prasowe
Rys.4. Wydatki w największych stacjach od stycznia do marca 2007(Dane cennikowe, bez uwzględnienia r
Rys.4. Wydatki w największych stacjach od stycznia do marca 2007(Dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów, we wskazanych stacjach).
Informacje o badaniu
Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3303 osób powyżej 4 roku życia, bez uwzględnienia widowni gościnnej.

1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl