eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Telewizja w pierwszym kwartale 2007

Telewizja w pierwszym kwartale 2007

2007-04-09 00:04

Przeczytaj także: Polacy i telewizja w 2006 roku

Liderem programów informacyjnych pozostają „Wiadomości“ w TVP1 (średnio 5,3 mln widzów, czyli o 6,1% mniej, niż w roku ubiegłym). Drugie miejsce, z widownią na pozimie 4,6 mln zajął „Teleexpress“ (spadek o 8,1%), wyprzedzając „Fakty“ w TVN (3,5 mln widzów, czyli o 1,9% więcej, w porównaniu do pierwszego kwartału 2006r.).

fot. mat. prasowe

Rys.3. Najlepiej oglądane programy informacyjne od stycznia do marca 2007 roku.

Rys.3. Najlepiej oglądane programy informacyjne od stycznia do marca 2007 roku.

W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku, pierwszy kwartał b.r. przyniósł wzrost wydatków poniesionych przez reklamodawców na reklamę* o 19,1% W największych stacjach wydano łącznie prawie 1,5 mld zł.

fot. mat. prasowe

Rys.4. Wydatki w największych stacjach od stycznia do marca 2007(Dane cennikowe, bez uwzględnienia r

Rys.4. Wydatki w największych stacjach od stycznia do marca 2007(Dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów, we wskazanych stacjach).

Najwięcej na reklamę swoich produktów w tych stacjach przeznaczył Unilever-Bestfoods (72,2 mln zł), Nestle Polska (58,4 mln zł) oraz Procter&Gamble (49,5 mln zł).

Informacje o badaniu
Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3303 osób powyżej 4 roku życia, bez uwzględnienia widowni gościnnej.

Przeczytaj także: Rynek telewizyjny w 2009 r. Rynek telewizyjny w 2009 r.

poprzednia  

1 2

Wolontariat w Europie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: