eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Czas na "MP3 złote przeboje"?

Czas na "MP3 złote przeboje"?

2003-05-23 11:15

Dość nieoczekiwane wyniki przyniosło badanie wieku użytkowników serwisu MP3.com.

Przeczytaj także: MP3.com znika z Europy

MP3.com należy do francuskiego koncernu medialnego Vivendi Universal i odpłatnie oferuje pliki muzyczne w Internecie. Ostatnio firma przeprowadziła badanie wieku użytkowników serwisu. Okazało się że największą grupę użytkowników – 28% - stanowią ludzie w wieku poniżej 18 lat. 23% osób pobierających pliki z MP3.com to osoby liczące sobie 18-24 lat. Co czwarty klient to osoba z przedziału 25 do 44 lat. Jednak – i to budzi niemałe zdziwienie - aż 24% klientów MP3.com ma 45 lat i więcej.

Być może jest to sygnał, że wytwórnie oferujące w Internecie muzykę ze swoich katalogów powinny udostępniać więcej starszych nagrań – wszak muzyczne gusta wielu klientów kształtowały się przed nastaniem ery Eminema. W komentarzu swoim komentarzu MP3.com poruszyło jednak inną kwestię: wbrew obiegowym opiniom muzyczne zakupy nie są domeną wyłącznie młodych ludzi.

oprac. : Beata Szkodzin / 4Press

Więcej na ten temat: mp3.com, mp3
Rekordowa Kazaa

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: