SMSy, rozrywka i informacja w komórkach 2006-2010
2006-09-22 13:01
Przeczytaj także: Muzyka mobilna coraz popularniejsza
fot. mat. prasowe
Wzrost sprzedaży bezprzewodowych usług nie-głosowych jest ograniczany przez samych sprzedawców, którzy otaczają się murem własnych ofert w postaci oddzielnych, niekompatybilnych platform sprzedaży i dystrybucji tego rodzaju usług. Zamiast podobnych propozycji, każdy dostawca ma swój własny system sprzedaży muzyki, gier lub innych aplikacji. Najlepszym sposobem na zwalczenie tych ograniczeń i wyrównanie zmniejszających się dochodów z mobilnych usług głosowych jest segmentacja rynku i ukierunkowanie się na te grupy odbiorców, które chcą wydać więcej na poszczególne aplikacje.
Niemniej jednak, ponieważ bezprzewodowe usługi nie-głosowe stają się coraz popularniejsze, przychody ze sprzedaży takich form mobilnej rozrywki jak gry, muzyka i video, będą miały największy wskaźnik wzrostu spośród wszystkich aplikacji nie-głosowych.
Według Yankee Group, wysyłanie wiadomości będzie stanowiło w przybliżeniu blisko połowę dochodów osiąganych z nie-głosowych usług w USA w 2009 roku. Z czego największy zysk przyniosą wiadomości tekstowe (2,7 miliarda dolarów).
fot. mat. prasowe
1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Usługi mobilne: GPS najpopularniejszy
-
Telefony komórkowe: wiadomości SMS górą
-
Wiadomości SMS nie tracą popularności
-
Operatorzy komórkowi pod oblężeniem
-
Orange rozszerza ofertę
-
Wideo napędza ruch mobilny
-
Mobilność coraz ważniejsza dla firm
-
Ruch mobilny: Samsung goni Apple
-
Aplikacje popularyzują urządzenia mobilne