eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › SMSy, rozrywka i informacja w komórkach 2006-2010

SMSy, rozrywka i informacja w komórkach 2006-2010

2006-09-22 13:01

Przeczytaj także: Muzyka mobilna coraz popularniejsza



Wzrost sprzedaży bezprzewodowych usług nie-głosowych jest ograniczany przez samych sprzedawców, którzy otaczają się murem własnych ofert w postaci oddzielnych, niekompatybilnych platform sprzedaży i dystrybucji tego rodzaju usług. Zamiast podobnych propozycji, każdy dostawca ma swój własny system sprzedaży muzyki, gier lub innych aplikacji. Najlepszym sposobem na zwalczenie tych ograniczeń i wyrównanie zmniejszających się dochodów z mobilnych usług głosowych jest segmentacja rynku i ukierunkowanie się na te grupy odbiorców, które chcą wydać więcej na poszczególne aplikacje.

Niemniej jednak, ponieważ bezprzewodowe usługi nie-głosowe stają się coraz popularniejsze, przychody ze sprzedaży takich form mobilnej rozrywki jak gry, muzyka i video, będą miały największy wskaźnik wzrostu spośród wszystkich aplikacji nie-głosowych.

Według Yankee Group, wysyłanie wiadomości będzie stanowiło w przybliżeniu blisko połowę dochodów osiąganych z nie-głosowych usług w USA w 2009 roku. Z czego największy zysk przyniosą wiadomości tekstowe (2,7 miliarda dolarów).
Rynek melodyjek, różnego rodzaju muzyki lub innych plików audio będzie wart w 2009 roku około 1,7 miliarda dolarów. Przychody ze sprzedaży gier na komórki w 2008 roku osiągną 1,5 miliarda dolarów, zaś ze sprzedaży video przewyższą 1,5 miliarda dolarów.
Przeczytaj także: Rynek usług mobilnych 2005 Rynek usług mobilnych 2005

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: